PRO Hoeilaart roept op om affichecampagne pas op 1 september te starten

PRO Hoeilaart stelt voor aan alle partijen die aan de gemeenteraadsverkiezingen meedoen om pas vanaf zaterdag 1 september de verkiezingsborden in Hoeilaart vol te plakken. “Een gezamenlijke start bespaart een heleboel energie en na-ijver. En wat mij betreft ook tijd die we beter kunnen steken in het voorbereiden van een verkiezingscampagne die over argumenten en inhoud gaat. Bovendien vind ik ‘t zonder al die borden mooier voor het aanzien van onze openbare buitenruimte”, zegt partijvoorzitster Sylvie Gahy.#maakmeehetverschil (2).png“De gemeenteraadsverkiezingen zijn pas op 14 oktober. Het gaat er niet om wie het grootste deel van het dorp weet vol te hangen.” Gahy: “Ik zeg dit zeker niet uit zwakte, ik ben de fiere voorzitter van een kleine partij, met een grote en heel actieve achterban. Op zich is het voor ons geen enkel probleem om onze bijdrage te leveren aan een aanplak-race. Als de andere partijen meedoen, dan zouden we de buitencampagne kunnen beperken tot anderhalve maand. Let wel, ik ben zeker geen voorstander van een aanplakverbod. Onze verkiezingen zijn een feest van de democratie en aan de weg timmeren hoort daar bij, maar anderhalve maand tegen al die gezichten aankijken is volgens mij lang genoeg om onze dorpsgenoten te bereiken met een foto, slogan en lijstnummer!”

1 reactie

Opgeslagen onder Geen categorie

Een Reactie op “PRO Hoeilaart roept op om affichecampagne pas op 1 september te starten

  1. Marjon

    Bravo Sylvie, eens met de suggestie, maar ook goed gemotiveerd!

Plaats een reactie